ÍNDEX DE RECEPTES

17 d’abril del 2011

GELAT DE MADUIXA

Tant si fa fred com si fa calor un gelat sempre ve de gust! I ara amb les primeres maduixes encara es troben més bons! De gelats a casa no n'he fet massa, l'estiu passat em vaig comprar una geladora i em vaig anar animant veient que quedaven molt bé, molt bons i sobretot casolans, que saps el que hi poses! Amb la Thermomix n'he fet uns quants, i la veritat és que el resultat és excel·lent, i més fàcil i ràpids de fer. Per a mi, un perill! perquè un gelat me'l menjaria a qualsevol hora. Amb unes maduixes que si de vista eren bones, l'olor que feien encara les feia més desitjades, vaig fer aquest gelat, i com podeu imaginar-vos, ja ha volat! A partir d'ara s'haurà de tenir una bossa amb maduixes netes i sense cua, preparades per a una bona causa!
La recepta és del programa de Canal Cocina, "Mas fácil imposible", dedicat a la cuina amb Thermomix.
GELAT DE MADUIXA
Ingredients
300 g de maduixes congelades (
300 g de nata per muntar (35% MG)
100 g sucre
Preparació
En el got de la Tmx posem el sucre, programem 20 segons a velocitat progressiva 5-10
Afegim les maduixes i triturem durant 10 segons a velocitat progressiva 5-10
Incorporem la nata líquida i programem 1 minut a velocitat 5
Aboquem el gelat en un recipient i el posem al congelador. Quan est`ben congelat el tornem a posar en el got de la Tmx i triturem un segons a velocitat 5-10.

12 comentaris:

SILVIA ha dit...

Mmmm L'altre dia em vaig menjar el primer gelat de l'any. És el més bo. Ara ja en faré a casa que aviat tindré maduixes a l'hort. Besets

Margarida ha dit...

Sempre he sentit dir que els gelats queden molt bé amb la TMX.Jo tinc una geladora, però sempre dic que és ideal per a 4 persones i nosaltres en som 5, així és que toca menys quantitat!!!!
I és veritat, no cal esperar a l'estiu per menjar gelats, i més si es fa amb maduixes del temps, ara que fan aquella oloreta tan bona!

Petons

Anònim ha dit...

Tinc molt pendent de fer gelat, i aquest té molt bona pinta!! Segur que n'he gaudit d'allò més!
Petonets!
Sandra

Cristina ha dit...

Ara ve més de gust menjar una gela ja que s´assaboreix més el seu sabor...Veig que has aprofitat molt bé les maduixes..Té molt bona pinta.

anirac ha dit...

bonissim! i ara que ve el temps de les maduixes!

La cuina de l'Eri ha dit...

Com m'agraden els gelats!! I aquest de maduixes em sembla que també volaria aquí a casa!! Fantàstic. Petonets

Silvia ha dit...

Que delicia,así con fresas naturales,un lujazo Mercé.Bravo!

Un beso

No tot són postres ha dit...

JO, des de que tinc la TMX, els gelats són un continuo a csa, amb maduixes o amb qualsevol altra fruita que tinguem a l'abast. Fes-lo igual amb taronja... boníssim!
PTNTS
Dolça

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Es veu molt cremós, ve molt de gust menjar-lo.
Petons.

Maria Dolores ha dit...

Ahora que las fresas estan tan buenas las congelo, así en verano lo puedo preparar, pues queda buenísimo este helado y mas fácil imposible.

starbase ha dit...

La reina del meu cor ja està picant a la porta amb peticions de gelat... només falta que vegi la teva foto... jajaja.

Visc a la Cuina ha dit...

Quina preciositat, es veu molt cremós!

Seguidors