ÍNDEX DE RECEPTES

25 de febrer del 2011

PER AL MEU GERMÀ PERE

Aquest diumenge passat vam rebre molt males notícies. El meu germà Pere va morir d'un infart, sense donar.li cap oportunitat de lluitar per viure. No ens hem pogut despedir, estem tots desolats, enrabiats, desconsolats.
Des del dolor m'han sortit aquests senzills versos, sentiments escrits amb el cor. M'ha semblat una bona manera de fer-li un petit homenatge, era un bon seguidor del bloc i sempre  m'afalagava amb tot el que feia, i em deia, germaneta, penja la recepta del trinxat, la de la coca amb xefla, la dels panadons... que l'Ana Mari m'ho farà!
T'estimem!
PER AL MEU GERMÀ PERE

No em surten les paraules,
només tinc ganes de plorar
Pel cap em corren imatges
que voldria per sempre atrapar.

En aquests moments sento  tristesa,
en aquests moments sento incertesa,
no em surten les paraules
només tinc ganes de plorar.

Sé que el  buit que ens  has deixat
l’haurem de cobrir amb l’amor que ens has regalat,
amb  lo molt que ens has estimat,
i amb els records del temps passat.

Però què difícil se’m fa, estimat germà,
pensar que demà
amb tu no podré parlar.
Només tinc ganes de plorar.

Des d’aquest món silenciós il·lumina’ns el camí
perquè aquest dolor que sentim
i el desconsol que tenim
no ens faci defallir.

Només tinc ganes de plorar.
Teresa

32 comentaris:

anirac ha dit...

t'acompanyo en el sentiment.Una abraçada.

Sara ha dit...

Teresa, t'acompanyo en el sentiment i ànims. La vida ens posa obstacles quan no ho esperem però hem de continuar endavant.
Una abraçada.

Anònim ha dit...

t'acompanyo en el sentiment,a vegades la vida es un pel injusta i ens fa pasar per aquestes coses,molts anims i petons

Coses de Llàbiro ha dit...

Una forta abraçada i molts ànims.

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Ho sento molt. Se m'ha possat la pell de gallina amb el teu poema, el meu germà també va morir del cor.
Una abraçada per tota la familia.

Su ha dit...

Te acompaño en el sentimiento.

La cuina de l'Eri ha dit...

Teresa,
Una forta abraçada per a tu i la vostra família. Petons,

starbase ha dit...

Ho sento molt, no hi ha consòl possible amb una circunstància com aquesta. Ànims i una abraçada molt gran.

No tot són postres ha dit...

No hi ha paraules en moments com aquest!
Una abraçada i ànims!

PTNTS
Dolça

MaryLou ha dit...

Teresa, una abraçada molt, molt forta!!!!!!
María

QUIMA ha dit...

No se que dir-te simplement que t'acompany en el sentiment. Son d'aquelles coses que ens dona la vida i que no s'entenen.
Petons

Anònim ha dit...

El tiet Pere era una persona solidaria, atenta, afable, amb un sentit del humor molt peculiar... mai havia sentit tant dolor per la pèrdua d'un ésser estimat, mai... la vida és molt injusta però sé que ell vetllarà per nosaltres des del banquet del seu jardi. Jo també t'estimo Tiet!!!! Fins aviat.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Teresa; La mort, sempre tant vella i a la vegada sempre tant nova...

Visc a la Cuina ha dit...

Petons des de Girona

mercè ha dit...

Una abraçada Teresa. En aquests moments de desconsol cal treure el que sents i penses, i el teu poema segur que t'hi ha ajudat. Has fet bé de comentar-ho. Força.

xisca ha dit...

Em sap molt greu, Teresa. La mort és implacable i és la nostra companya més fidel durant el transcurs de la vida , no ens podem desfer d'ella . Crec que el teu poema li hagués agradat molt el teu germà. Molts ànims i una besada ben forta amb aferrada pel coll inclosa.

Gemma ha dit...

Una abraçada ben forta! Ànims a tu i a la teva família.
Has escrit unes paraules precioses.

Miquel ha dit...

lo siento en el alma ya que esto no tiene consuelo ,solo el tiempo nos ayuda llevarlo mejor, pero no se olvida nunca
un fuerte abrazo y muchos animos
miquel

Zeditas ha dit...

Siento mucho tu pérdida, cuando se nos va un ser querido, es difícil de asimilar, pero siempre nos quedan los buenos momentos pasados en su compañía. Ánimo.

Glòria ha dit...

Molts ànims per a tu i la teva família en aquests moments difícils que esteu passant.

teresa ha dit...

T'acompanyo en el sentiment. No puc imaginar com et deus sentir, aquesta vida es molt injusta de vegades, però tenim que continuar endavant.
Un poema molt bonic.
Anims i una forta abraçada a tú i a la familia.
Bessets
http://desdelacuinadelhort.blogspot.com/

Fem un mos ha dit...

Molts ànims per a tu i la teva família, encara que en moments tan difícils com aquests que esteu passant nomes es pot dir, molts ànims per tots.
Una abraçada

A peu coix. Núria Sagués ha dit...

Una forta abraçada.

ANNAFS ha dit...

Molts d' ànims en aquests moments tan durs.

Anònim ha dit...

HOLA TERESA, NOMÉS VULL AFEGIR QUE PENSIS AMB LES COSES BONES QUE T'HA DONAT LA VIDA I AMB ELS BONS MOMENTS QUE HEU PASSAT JUNTS. COM DIU EL SERRAT "todo pasa y todo queda...". UNA FORTA ABRAÇADA.
LALI.

Mercè ha dit...

Teresa, una forta abraçada i molts ànims!
Un petonàs.

carmen ha dit...

Teresa,t'acompayo en el setiment,aquet vers que has dedicat al teu germa es molt bonic,una abraça.

carmen

Silvia ha dit...

Lo siento Teresa,lo siento.

Un abrazo compañera.

UN beso

Cristina ha dit...

Em sap greu, perdre una persona estimada és molt dur.
Una abraçada.

Unknown ha dit...

hola Teresa soc la Roser d'Isona ho sento molt lo del teu germa,les paraules que li has dedicat son per fer-nos pensar una abraçada molt forta i fins aviat

Teresa ha dit...

Moltes gràcies per les vostres mostres d'afecte i ànims que ens doneu, de veritat, gràcies. A veure si la setmana que ve penjo alguna coseta i anem entrant en la normalitat.
Gràcies de nou i petons!

Anònim ha dit...

jo tambè t‘acompanyo en el sentiment un patoo i anims en tot

Seguidors