ÍNDEX DE RECEPTES

25 de novembre del 2010

MAGDALENES

Tenia ganes de provar la Th fent alguna coseta dolça, i vaig provar amb aquestes magdalenes que vaig veure al bloc “Velocidadcuchara.com”. Vam tenir-ne pels esmorzars del cap de setmana i també berenars i més ... A la recepta original hi posa pell de llimona, jo li vaig posar de taronja. Algunes les vaig farcir amb xocolata... que estaven encara més bones... !

Les magdalenes sempre se m’han resistit, no perquè no siguin bones, sinó perquè mai m’acaben de quedar com m’agradaria... bé, aquestes van pujar molt, encara que després s’abaixessin una mica. Anirem provant i perfeccionant!, però estaven molt bones!
MAGDALENES
Ingredients
250 g de sucre
4 ous – separem rovell i clares
250 g d’oli de gira-sol
120 g de llet
350 g de farina
Pell de taronja ratllada
Un pessic de sal
1 sobre llevat (Royal)
Preparació
1- Preescalfem el forn a 220º
2- Preparem 24 motlles de paper
3- Pesem l’oli i la llet, reservem
4- En el got de la Th posem el sucre i la pell de taronja, programem 30 segons, vel. Progressiva 5-10. Reservem en un bol
5- Sense rentar el got, col•loquem, la papallona, afegim les clares d’ou amb la sal, programem 4 minuts, velocitat 3-1/2. Quan les clares estiguin muntades, les reservem en un bol i a la nevera
6- Amb la papallona posada, afegim els rovells i el sucre que hem molt amb la pell de taronja,, programem 1 minut, vel. 3-1/2
7- Programem velocitat 3, sense temps, i anem afegint l’oli i la llet per la boca de la tapa.
8- Obrim la tapa, traiem la papallona i hi afegim la farina i el llevat. Barregem 30 segons a vel. 4. Aboquem en un bol
9- Afegim les clares muntades amb compte i amb una espàtula
10- Amb l’ajuda d’una mànega pastissera , repartim la massa en els motlles. Deixem reposar 15 minuts i enfornem durant 10-15 minuts, fins que veiem que estan daurades.

17 comentaris:

Sílvia A. ha dit...

Molt bé! ves provant que segur que trobes la recepta adequada!

Anònim ha dit...

Amb xoco i taronja, com a mi m'agraden! :D Me n'enduc alguna per esmorzar ;)

asj ha dit...

Qué pinta más rica que tienen!!

besos

Zeditas ha dit...

Que ricas de chocolate y naranja, para mi la combinación perfecta.

Margarida ha dit...

A casa les magdalenes agraden tant que quan en faig només duren un berenar i un esmorzar, i això que les faig de mida XXL!
I a tu com t'agradaria que et quedessin? Perquè si són bones, què més vols? Que pugin? Hi ha qui només mira que tinguin un bon cim, però jo només els demano que siguin esponjoses i bones. Com suposo que són les teves!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

T' han quedat amb molt bon aspecte igual que la coca de poma.
Petons.

Marta Padenous ha dit...

Es que la Th fa meravelles!!!Que bones!
Ptnts
M

Teresa ha dit...

Si que n'eren de bones!, però Margarida, sempre es busca la perfecció! i de vegades costa...ara, quina deiferència amb les de compra!Si no heu provat de fer-ne, feu-ho que segur que us les faran repetir!
Bon cap de setmana !!! i demà reflexioneu...!

starbase ha dit...

Jo no he fet mai, potser si tingués una Thx en faria però em fa mandra posar-m'hi, fer tota la feina i que potser no facin elles la feina de pujar.

Bé, quan tingui Tx ja veurè! :D

Miquel ha dit...

Si pudiera me bajaria unas ya para postres.La Thermomix nos ayuda mucho.Buena explicacion y fotos.
Bon cap de setmana
Miquel

Gemma ha dit...

T'han quedat molt bé! I segur que les de xocolata són les més bones, je je je...

Cristina ha dit...

Hola Teresa, supermegamagdalenes t´han quedat!
Jo també en tinc pendent de fer-ne unes...ja veurem com em queden!

Visc a la Cuina ha dit...

Saps què? No em puc resistir a provar receptes i més receptes de magdalenes! Aquestes que has fet t'han quedat guapíssimes!

Mercè ha dit...

Oh!! Teresa, jo en vull de xocolataaaaa!!! :) jeje
Petons!

crismas ha dit...

Me encanta la combinación!! te han quedado fantásticas!!
Besos

La cuina de la Isabel ha dit...

Les magdalenes son la solució als esmorzars, brenars i a qualsevol ocasió, a més admeten forces farcits.
Ara mateix em menjaría una.

Silvia ha dit...

FAntáaticassss no hay como las caseritas,verdD?... son deliciosas ;))

Un saludo

Seguidors