ÍNDEX DE RECEPTES

21 de setembre del 2010

PA DE PESSIC DE SCHWEPPES DE LLIMONA

Aquesta proposta ens la fan des del bloc webosfritos.es (bizcocho Su...epps). Em va cridar l’atenció que un dels ingredients fos el refresc de llimona schweppes, així que el vaig fer divendres per tenir l’esmorzar del cap de setmana. Queda un pa de pessic molt bo, esponjós però alhora trencadís, i amb gustet de llimona. Amb un trosset de xocolata i un bon cafè tenim un esmorzar deliciós!

PA DE PESSIC DE SCHWEPPES DE LLIMONA
Ingredients
3 ous
200 g de sucre
100 g de mantega (pomada)
125 ml de Schweppes de llimona
250 g de farina (millor especial per a rebosteria)
140 g de Maizena
1 sobre de llevat (Royal)
Pell de llimona ratllada
Polsim de sal
Preparació
En un bol posem els ous i el sucre i amb la batedora elèctrica batem durant uns 3 minuts, fins que dobli el volum i agafi un color blanquinós.
Hi afegim la mantega pomada i batem suaument perquè es vagi integrant.
Incorporem la Schweppes de llimona, la pell de llimona ratllada i la mica de sal, batem uns segons perquè s’incorporin bé.
Tamisem la farina, la maizena i el llevat i ho afegim a la barreja anterior, amb una espàtula remenem perquè s’incorporin aquests ingredients secs.
Aboquem aquesta barreja en un motlle de cake, que prèviament haurem engreixat i enfarinat. Si voleu tirem una mica de sucre pel damunt.
Coem a 180º, amb el forn preescalfat, durant uns 35 minuts. Passat aquests temps, podem obrir el forn i comprovar si ja està cuit.
Jo els primers 15 minuts vaig posar el forn a 200º i la resta del temps a 170-180, perquè com queda molt alt, si el coem a molta potència ens pot quedar cru per dins.
Deixem refredar i desemmotllem





7 comentaris:

Gemma ha dit...

A mi també em soprèn molt que es faci amb schweppes... no ho havia vist mai! però deu quedar un gustet de llimona molt bo, segur que heu fet uns esmorzars delicosos ;)

starbase ha dit...

Doncs a mi també em sorprèn però si ho penses és un saboritzant més i amb l'afegit del gas. Que personalment penso que no fa res però que es fa servir en moltes receptes suposadament per ajudar a pujar la massa.

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Li vaig veure el pasís a la Su, ara que el veig al teu blog penso que potser sigui el gas de la beguda que fa que sigui esponjós.
T' ha quedat molt bé, ja no em sembla tan extrany.
Petons.

Margarida ha dit...

Jo també me'l vaig apuntar per fer-lo, perquè té molt bona pinta!

Visc a la Cuina ha dit...

El tinc pendent, veient com t'ha quedat m'animaré aviat!

LA PETRI ha dit...

JO VULL UN TROSSET,HA D'ESTAR D'ALLÒ MÉS BO. LA PINTA EL DELATA.FARCIT AMB MELMELADA DE FIGA, EL SUMUM. LA PETRI.

Teresa ha dit...

Doncs l'altre dia en vaig veure un amb coca-cola! Jo n'he fet amb cervesa negra, que queda molt bo, està pel bloc, s'ha de provar tot! entre totes fem un bon poti poti!
Petri, ahir per la nit vaig pecar... un trosset d'aquest pa de pessic de schweppes... amb melmelada de figa!!! boníssim!
Petons!

Seguidors