ÍNDEX DE RECEPTES

9 de novembre del 2009

ARRÒS DE LLAMÀNTOL




Ahir 8 de novembre!, com no vaig fer les postres, ja heu vist que uns angelets em van fer el pastís d'aniversari, que em va fer molta, molta il·lusió i estava molt bo!!, els vaig fer un arròs de llamàntol, que feia dies em rondava pel cap fer un arròs diferent del que acostumo a fer. La intenció era fer-lo caldós, però la cassola era petita i la colla gran, per tant va ser com un arròs a la cassola.

ARRÒS DE LLAMÀNTOL

Ingredients

- 2 llamàntols
- Una sèpia (sobretot no tireu la salsa!)
- Arròs (1/5 k)
- Pebrot verd i vermell (dos a tres tires)
- Ceba ratllada (poca)
- Dues cullerades de tomàquet
- 2 grans d’alls
- Julivert
- 1 nyora (l’escaldem i traiem la polpa)
- Fumet de peix


Posem a la cassola la ceba i els pebrots, tallat ben petit, deixem coure una mica, mentre tant netegem la sèpia, la tallem a dauets i l’afegim al sofregit, la salsa també, remenem i deixem que cogui una mica, afegim el tomàquet. Incorporem els caps i les potes dels llamàntols, donem unes voltes i hi afegim la picada que haurem preparat amb l’all, el julivert i la nyora, remenem i deixem coure uns 5 minuts. Un cop tenim el sofregit aboquem l’arròs, remenem perquè agafi el gust i s’obri, hi afegim el fumet, que cobreixi bé l’arròs, col•loquem les rodanxes de llamàntol, salem, i deixem coure durant 18 minuts, si veiem que es queda sense caldo, n’hi anem afegint. Passat aquest temps el deixem reposar un parell de minuts i servim.

Bon profit

Seguidors